4/22/2011

WATER FUN

My son grew up very much in this one year.  The raincoat which he wore until last year had become small, so I bought new one for him. He loves it very much ;D
The following layout uses last year's Prima product.  Of course I made a layout using this collection last year. (Here is the lo.) I love these cute papers and chipboard.

この1年で大成長した息子。去年まで着ていたレインコートが小さくなってしまったので新調しました☆
今回は男の子度がぐんとアップ!
去年めっちゃツボったPrimaのポップなラインで、今年も雨の日レイアウトを作ってみました。
去年とはちょっと雰囲気が変わったかな?
どうでしょう?

■ water fun ■
やっぱりこのライン可愛い~~~^^
今回はチップボードステッカーも導入♪
どれも可愛すぎて選ぶのに苦労しました。

一応Primaなのでお花も。
ミニバラ大好きだ。

My son is delighted by new goods ♪
He strolled in the garden very joyfully.
We may spend the rainy season of this year *happily* :D


息子は新調された雨の日グッズに大喜び♪
すごく嬉しそうにお散歩していました。
これで今年の梅雨も楽しく乗り切れそうです!!


Thank you for reading!

0 件のコメント:

コメントを投稿